Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Փա­ռա­կա­լած ճա­ռա­սաց­նե­րին աս­պա­րե­զից սր­բե­լու ժա­մա­նա­կը

Փա­ռա­կա­լած ճա­ռա­սաց­նե­րին աս­պա­րե­զից սր­բե­լու ժա­մա­նա­կը
08.11.2019 | 00:18
Դիտվել է՝ 48841

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ